Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gimnazjum nr 2 im. Ks. Jana Twardowskiego
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Wyłonienie kadry zarządzającej do realizacji projektu p.n. "Nasza Lepsza Przyszłość"

 

 

 

 

 

POKL/2714/1/1/2012

Goleniów, dnia 28.11.2012 roku

 

 

 

 

SPECYFIKACJA

ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

DLA ZAMÓWIENIA PROWADZONEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych.

 

 

Przedmiot zamówienia:

 

Wyłonienie kadry zarządzającej do realizacji projektu p.n. “Nasza Lepsza Przyszłość”

 

 

 

Zamówienie dofinansowane ze środków UE w ramach

Europejskiego Funduszu Społecznego
Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,

działanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grupy o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Informacje wstępne

 

  1. Nazwa i adres zamawiającego

Gmina Goleniów

Adres

Urząd Gminy Goleniów

Plac Lotników 1, 72 – 100 Goleniów

Telefon: (91) 4698200

Telefax: (91) 4698298

REGON: 811684367 NIP: 856-00-08-981

Godziny urzędowania: poniedziałek – piątek od 7.30 do 15.30

http://www.zamowienia.publiczne@goleniow.pl

 

  1. Tryb udzielenia zamówienia

Zamówienie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie
art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą”.

Postępowanie prowadzi się w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej.

 

II. Przedmiot zamówienia

 

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wybór kadry zarządzającej do realizacji projektu zgodnie z umową UDA-POKL:.09.01.02-32-009/12-00 pt. “Nasza Lepsza Przyszłość” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacji uczniów z grupy o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

Projekt będzie realizowany w Gimnazjum Nr 2 w Goleniowie.

Celem projektu jest podniesienie wyników na egzaminach zewnętrznych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i humanistycznych.

Usługa będzie wykonana od dnia zawarcia umowy do 31 lipca 2014 r.

 

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

  1. Postępowanie ma na celu powierzenie obowiązków Koordynatora projektu, Asystenta Koordynatora, świadczeniodawcy usługi ewaluacji i monitoringu projektu, stanowiących kadrę zarządzającą i pomocniczą projektem określonym w ust. 1.

  2. Świadczenie usług zarządzania projektem i obsługi ewaluacji i monitoringu odbywać się będzie na podstawie umowy- zlecenia i zostało podzielone na trzy części tj.:

Część nr 1 – Koordynator projektu,

Część nr 2 – Asystent Koordynatora projektu,

Część nr 3 – Usługa monitoringu i ewaluacji projektu.

 

 

Część nr 1 – zakres usług świadczonych przez Koordynatora projektu

  1. kierowanie wykonaniem projektu w formie merytorycznego i finansowego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu.

  2. zapewnienie terminowej realizacji działań wynikających z ,,Harmonogramu realizacji projektu” oraz planowanie i koordynowanie tych działań,

  3. planowanie i organizacja nad całością realizacją Projektu,

  4. zarządzania planowanymi działaniami projektowymi,

  5. prowadzenie dokumentacji projektowej w oparciu o obowiązujące zapisy zgodnie z Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki,

  6. opracowanie wspólnie z Asystentem regulaminów rekrutacji i uczestnictwa w projekcie,

  7. organizacja i monitoring zadań wynikających z wniosku i Harmonogramu realizacji projektu,

  8. organizacja dodatkowych elementów związanych z realizacją zajęć przewidzianych w ramach projektu i prowadzenie projektu do uzyskania pomyślnych rezultatów,

  9. nadzór nad bieżącą dokumentacją i zarządzanie budżetem,

  10. prowadzenie bazy uczestników,

  11. nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji projektu zgodnie z Harmonogramem i budżetem,

  12. dokonywanie systematycznej kontroli pracy i uzyskanych efektów,

  13. wprowadzanie zmian do projektu w oparciu o obowiązujące zapisy zawarte w dokumentacji konkursowej, umowie o dofinansowanie projektu, w dokumentach programowych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,

  14. sporządzanie części merytorycznej wniosków o płatność,

  15. organizacja promocji projektu,

  16. reprezentowanie projektu na zewnątrz, udział w kampaniach promocyjno- informacyjnych,

  17. współpraca przy wyborze Wykonawców,

  18. kontaktowanie się z instytucją wdrażającą oraz pośredniczącą i innymi instytucjami lub organizacjami zaangażowanymi bezpośrednio lub pośrednio w realizację projektu,

  19. nadzorowanie organizacji zamówień publicznych, kontrola zakupów na rzecz projektu,

  20. dyspozycyjność – praca na umowę zlecenie w wymiarze min. 4 godzin tygodniowo,

  21. codzienna obecność w jednostce gdzie realizowany będzie projekt tj. Gimnazjum Nr 2 w Goleniowie ul. C.K. Norwida 1.

Przedmiot zamówienia posiada kod CPV 79.42.10.00-1

 

Część nr 2 - zakres usług świadczonych przez Asystenta Koordynatora:

  1. opracowanie wspólnie z Koordynatorem projektu regulaminów rekrutacji i uczestnictwa w projekcie,

  2. wykonywanie zadań składających się na kontrolę procesu rekrutacji BO,

  3. prowadzenie bazy uczestników;

  4. logistyczna organizacja zajęć wyrównawczych i pozalekcyjnych wynikających z harmonogramu wniosku o dofinansowanie,

  5. wybór we współpracy z prowadzącymi zajęcia materiałów dydaktycznych,

  6. kontrola dokumentacji prowadzonych zajęć,

  7. kontrola jakości prowadzonych zajęć,

  8. ewidencja dokumentów,

  9. kontrola zakupów na rzecz projektu,

  10. sporządzanie sprawozdań w ramach PEFS,

  11. współpraca z koordynatorem,

  12. dyspozycyjność – praca na umowę zlecenie w wymiarze min. 4 godzin tygodniowo,

  13. codzienna obecność w jednostce w której realizowany będzie projekt tj. Gimnazjum Nr 2 w Goleniowie ul. C.K. Norwida 1.

Przedmiot zamówienia posiada kod CPV 79.42.10.00-1

 

Część nr 3 – zakres świadczonych usług monitoringu i ewaluacji:

 

a) wykonanie przedmiotu umowy z najwyższą starannością i zgodnie z harmonogramem działań projektu,

b) systematyczne monitorowanie postępu rzeczowego projektu,

c) sporządzanie sprawozdań comiesięcznych dotyczących monitoringu i ewaluacji przez okres 22 miesięcy,

d) monitorowanie zakładanych rezultatów ze zgodnością realizowanego projektu oraz opracowywanie i udostępnianie materiałów na stronie internetowe projektu,

e) przygotowywanie raportów ewaluacyjnych, w których zawierana będzie informacja o:

- postępie rzeczowym realizowanych działań merytorycznych i ich zgodność z harmonogramem

- stopniu osiągniętych rezultatów i wskaźników (porównania stanu faktycznego z wymaganym, weryfikacja poprawności mierzenia osiąganych rezultatów itp)

- poprawność w stosowaniu PZP,

- oraz innych istotnych kwestiach prawnych i organizacyjnych mających wpływ na realizację projektu,

f) przygotowywanie kwestionariuszy ankietowych ich przeprowadzanie i badanie wyników nauczania ( na początek i na koniec każdego cyklu zajęć),

g) współpraca z koordynatorem i asystentem projektu,

h) sporządzanie raz na kwartał posumowania, ewaluacji kwartalnej i rocznej oraz sporządzenie pełnego raportu ewaluacyjnego na zakończenie projektu.

i) prowadzenie dokumentacji tj. karta czasu pracy, planu monitoringu i ewaluacji,

j) kontrola dziennika i list obecności na zlecenie koordynatora raz na sześć miesięcy.

Przedmiot zamówienia posiada kod CPV 79.42.10.00-1

 

  1. Wymagania stawiane Wykonawcy:

  1. należyta staranność przy realizacji umowy,

  2. zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty,

  3. sprawdzenie i zweryfikowanie dostarczonych materiałów,

  4. niezwłoczne informowanie Zamawiającego o ewentualnych błędach i przeoczeniach

Wykonawca jest zobowiązany do wykonania zamówienia zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

 

  1. Informacja o zamówieniach uzupełniających.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

 

  1. Informacja o zamówieniach wariantowych.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

 

  1. Informacja o ofercie częściowej:

  1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub więcej części zamówienia,

  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru oferty na każdą część zamówienia osobno.

 

  1. Podwykonawstwo.

Zamawiający nie dopuszcza powierzania podwykonawcom wykonania zamówienia.

 

III – Terminy

 

  1. Składanie ofert.

Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia:

 

06.12.2012 roku do godz. 1500

 

w Sekretariacie Gimnazjum Nr 2 w Goleniowie ul. C.K. Norwida 1.

 

  1. Otwarcie ofert

Publiczne otwarcie ofert przez Komisję przetargową nastąpi dnia:

 

06.12.2012 roku o godz. 15³º

 

w siedzibie Gimnazjum Nr 2 w Goleniowie ul. C.K. Norwida 1 (sala Nr 25 ).

 

  1. Wymagany termin realizacji umowy:

od dnia zawarcia umowy do dnia 31 lipca 2014 r.

 

  1. Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania ofert.


 

  1. Podpisanie umowy

Termin podpisania umowy zostanie ustalony z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana.


 

 

IV – Warunki udziału i wymagania Zamawiającego w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków i wymagań.

  1. Zgodnie z art.22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

  • posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

  • posiadania wiedzy i doświadczenia;

  • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

  • sytuacji ekonomicznej i finansowej.

2. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w ust. 1, jeżeli Wykonawca wykaże, że:

  1. W zakresie czynności 1 – Koordynator projektu:

posiada co najmniej dwuletnie doświadczenia i pełnił w okresie ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert funkcję kierownika, koordynatora w co najmniej jednym projekcie z Zakresu Edukacji o wartości min. 100.000 złotych, dofinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL, z zastrzeżeniem że projekt został zrealizowany w całości a usługa została wykonana należycie, oraz dysponuje osobą/osobami które posiadają:

  1. wykształcenie wyższe magisterskie,

  2. studia z zarządzania,

  3. ukończone co najmniej jedno szkolenie, z zakresu tworzenia i realizacji projektów POKL,

  1. W zakresie czynności 2 – Asystent Koordynatora projektu:

realizował (np. jako prowadzący zajęcia) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej jeden projekt z Zakresu Edukacji, dofinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL, z zastrzeżeniem że co najmniej jeden z projektów został zrealizowany w całości a usługa została wykonana należycie, oraz dysponuje osobą/osobami które posiadają:

  1. wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,

  2. doświadczenie związane z ocenianiem kształtującym i metodami aktywizującymi, poświadczone zaświadczeniami.

  1. W zakresie czynności 3 – usługa monitoringu i ewaluacji projektu:

świadczył usługę monitoringu i ewaluacji, pełnił funkcję monitorującą lub kontrolną, tworzył raport ewaluacyjny w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w co najmniej jednym projekcie o wartości min. 100.000 złotych każdy, dofinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL, z zastrzeżeniem że co najmniej jeden z projektów został zrealizowany w całości a usługa została wykonana należycie, oraz dysponuje osobą/osobami które posiadają:

  1. doświadczenie z zakresu monitoringu i ewaluacji projektu,

  2. biegłą umiejętność obsługi programów pakietu Office.

 

  1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, a w wykazie wykonawca wskaże osoby którymi będzie dysponował, to musi złożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, oświadczeń wymienionych w rozdziale V niniejszej SIWZ - metodą spełnia/ nie spełnia.

 

V. Wymagane oświadczenia i dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków/wymagań określonych w rozdziale IV.

 

  1. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy każdy z Wykonawców złoży w ofercie:

  1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ- w zakresie części od 1 do 4,

  2. W zakresie części 1 Koordynator projektu:

  1. wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat usług, w zakresie zarządzania projektem dofinansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) z podaniem tytułu projektu stanowiska/funkcji w projekcie, wartości projektu, daty wykonania, danych odbiorcy-beneficjenta wg Załącznika nr 5 oraz oświadczenia, że usługa została wykonana należycie. W przypadku rozliczeń za wykonane usługi w walucie innej niż PLN należy przeliczyć wartość tych usług na PLN stosując kurs ustalony i opublikowany przez NBP z dnia zawarcia umowy ze zlecającym,

  2. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6/1 do niniejszej SIWZ,

  1. W zakresie części 2 Asystent Koordynatora projektu:

  1. wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat usług, w zakresie projektów dofinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) z podaniem tytułu projektu stanowiska/funkcji w projekcie, wartości projektu, daty wykonania, danych odbiorcy-beneficjenta wg Załącznika nr 5 oraz oświadczenia, że usługa została wykonana należycie. W przypadku rozliczeń za wykonane usługi w walucie innej niż PLN należy przeliczyć wartość tych usług na PLN stosując kurs ustalony i opublikowany przez NBP z dnia zawarcia umowy ze zlecającym,

  2. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6/2 do niniejszej SIWZ,

  1. W zakresie części 3- usługa monitoringu i ewaluacji projektu:

  1. wykaz wykonanych przez Wykonawcę usług, w zakresie przeprowadzonych postepowań przetargowych oraz wykaz wykonywanych usług w zakresie monitoringu i ewaluacji projektów dofinansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) z podaniem tytułu projektu stanowiska/funkcji w projekcie, wartości projektu, daty wykonania, danych odbiorcy-beneficjenta wg Załącznika nr 5 oraz oświadczenia, że usługa została wykonana należycie. W przypadku rozliczeń za wykonane usługi w walucie innej niż PLN należy przeliczyć wartość tych usług na PLN stosując kurs ustalony i opublikowany przez NBP z dnia zawarcia umowy ze zlecającym,

  2. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6/3 do niniejszej SIWZ

  1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostepnienia zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca, wskazując spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polegał będzie na zasobach tych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy w zakresie części od 1 do 3.

 

  1. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:

  1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnictwa do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy.

  2. Oferta winna zawierać oświadczenie i dokumenty wymienione w rozdziale V ust. 1 wypełnione dla każdego partnera oddzielnie a pozostałe dokumenty składane są wspólnie.

  3. Spółka cywilna jest traktowana jako Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.

  1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postepowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy każdy z Wykonawców złoży z ofertą następujące oświadczenie i dokumenty:

  1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ w zakresie części od 1 do 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców,

  2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy zgodnie z treścią Załącznika Nr 4 do SIWZ (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie – m.in. spółki cywilne, konsorcja – odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników),

  3. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

  4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności
    lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

 

VI. Informacja o sposobie przekazywania oświadczeń i dokumentów oraz informacja o sposobie porozumiewania się z Wykonawcami.

 

1. Oświadczenia, dokumenty, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.

 

  1. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub pocztą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

  2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.

Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekaże Wykonawcom którym przekazał SIWZ bez ujawnienia źródła zapytań.

  1. Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić treść niniejszej SIWZ.

Dokonaną zmianę specyfikacji przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano SIWZ.

Wszystkie modyfikacje, uzupełnienia i ustalenia oraz zmiany, w tym zmiany terminów, jak również pytania wykonawców wraz z wyjaśnieniami stają się integralną częścią SIWZ i będą wiążące przy składaniu ofert.

5. Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:

w sprawach proceduralnych i merytorycznych:

Mariusz Zalewski telefon 91 418 2753 fax 91 418 2753

e-mail g2@goleniow.edu.pl

 

VII. Wymagania dotyczące wadium

 

Nie dotyczy.

 

 

VIII. Opis sposobu przygotowania ofert.

 

  1. Oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym stanowiącym

Załącznik nr 2 do SIWZ.

 

  1. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.

 

  1. Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszej SIWZ.

 

  1. Do oferty powinny być załączone wszystkie dokumenty (oryginały lub uwierzytelnione kopie) wymagane odpowiednimi postanowieniami Części V niniejszej SIWZ.

 

  1. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, napisana czytelnie, trwałą techniką i podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Do oferty winny być załączone wszystkie dokumenty wymagane niniejszą SIWZ.

 

  1. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

 

7. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie lub opakowaniu.

 

Koperta ma być zaadresowana i opatrzona napisem:

 

Gimnazjum Nr 2 ul. C.K .Norwida 1, 72 – 100 Goleniów

 

PRZETARG NIEOGRANICZONY

Na Wyłonienie kadry zarządzającej do realizacji projektu p.n. “ Nasza Lepsza Przyszłość”

 

Nie otwierać przed 06.12.2012 roku, godz. 1500

 

 

Dokładna nazwa i adres Wykonawcy składającego ofertę

Tel./fax ..............................................................

Adres e-mail ......................................................

 

 

IX. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

 

1.Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia:

 

  06.12.2012 roku do godz. 1500

 

w Sekretariacie Gimnazjum Nr 2 w Goleniowie ul. C.K. Norwida 1.

 

  1. Oferty złożone po wyznaczonym terminie zostaną zwrócone Wykonawcy bez otwierania.

 

  1. Oferty nadesłane pocztą będą przyjęte pod warunkiem dostarczenia ich przez pocztę w określonym wyżej terminie.

 

  1. Publiczne otwarcie ofert przez Komisję przetargową nastąpi dnia:

 

06.12.2012 roku o godz. 15 ³0

 

w siedzibie Gimnazjum Nr 2 sala Nr 25.

 

  1. Otwarcie ofert jest jawne.

 

  1. W przypadku złożenia oferty zamiennej oferta pierwotna będzie wycofana z przetargu bez otwierania i zostanie zwrócona oferentowi po zamknięciu części „publiczne badanie ofert”.

 

  1. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z SIWZ niepowodujące istotnych zmian w treści oferty i niezwłocznie zawiadomi o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

Oferta wykonawcy, który w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy podlega odrzuceniu.

 

 

X. Opis sposobu obliczenia ceny.

 

  1. Wszystkie ceny określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom.

  1. Cena oferty musi być wyrażona w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

  2. Jeśli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.

  3. Zamawiający zgodnie z art. 87 ust. 2 ustawy PZP poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dodatkowych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze SIWZ, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

 

XI. Informacja o trybie otwarcia i oceny ofert

 

  1. Otwarcie ofert

  1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 06 grudnia 2012r. o godz. 15³º, w siedzibie Gimnazjum Nr 2 w Goleniowie (sala 25).

  2. W otwarciu ofert mogą brać udział przedstawiciele Wykonawców.

  3. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

  4. Podczas otwarcia ofert podane będą: nazwa (firma) oraz adres Wykonawcy, którego oferta jest otwierana, a także informacje dotyczące ceny oferty. Firmy (nazwy) i adresy Wykonawców, których oferty zostaną otwarte oraz zaproponowane ceny, ogłaszane będą osobom obecnym.

  5. Informacje ogłaszane w trakcie otwarcia ofert zostaną doręczone Wykonawcom nieobecnym, jednak wyłącznie na ich wniosek.

 

  1. Kryteria oceny ofert

 

O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą przedstawione poniżej kryteria.

Cena ofertowa – 100%.

Ocena zostanie dokonana po obliczeniu punktów wg wzoru: Kc =

Cn

x 100,

Cb

gdzie poszczególne indeksy oznaczają: Kc – liczba punktów w kryterium cena, Cn – najniższa cena oferty, Cb – cena oferty badanej.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów, a więc oferta z najniższą ceną.

 

Najkorzystniejszą będzie oferta, która otrzyma największą ilość punktów (suma punktów).

 

  1. Sposób poprawiania oferty

 

O fakcie poprawienia oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę. Oferty poprawiane będą zgodnie z art. 87 ust. 2 ustawy.

 

XII. Zawarcie umowy

 

  1. Jeżeli Zamawiający dokona wyboru oferty, umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zostanie zawarta z Wykonawcą, który spełni wszystkie przedstawione wymagania oraz którego oferta okaże się najkorzystniejsza.

  2. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest niezwłocznie przedłożyć kopie dokumentów zawierających dane wymagane do zawarcia umowy, o ile bezpośrednio nie wynikają one z oferty.

  3. Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty. Zamawiający może zawrzeć umowę przed upływem tego terminu, jeżeli wpłynęła tylko jedna oferta lub nie odrzucono żadnej oferty oraz nie wykluczono żadnego Wykonawcy. O miejscu i dokładnym terminie zawarcia umowy Zamawiający powiadomi niezwłocznie wybranego Wykonawcę.

  4. W przypadku, jeżeli okaże się, że Wykonawca, którego oferta została wybrana, przedstawił nieprawdziwe dane lub będzie uchylał się od zawarcia umowy albo nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający wybierze tę spośród pozostałych ofert, która uzyskała najwyższą liczbę punktów, chyba że upłynie termin związania ofertą.

 

XIII. Zabezpieczenie

 

Nie dotyczy.

 

XIV. Projekt umowy

 

Projekt umowy stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. W jej treści, która nie podlega negocjacjom podano wszelkie istotne dla Zamawiającego warunki realizacji zamówienia.

Dopuszcza się w porozumieniu z Wykonawcą wprowadzenie do treści umowy drobnych zmian i korekt, jednak wyłącznie w zakresie niepowodującym zasadniczych zmian przedstawionych warunków handlowych niekorzystnych dla Zamawiającego.

 

XV. Środki ochrony prawnej

 

1. W toku postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

XVI. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

1. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę sam lub jako reprezentant firmy.

2. Wykonawca który przedłoży więcej niż jedną ofertę zostanie wyłączony z postępowania.

 

XVII. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

 

XVIII. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej ofert z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

XIX. Wymienione niżej załączniki stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Lista załączników do niniejszego SIWZ:

1.Projekt umowy załącznik Nr 1.

2.Wzór formularza oferty załącznik Nr 2.

3.Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych załącznik Nr3.

4.Oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych załącznik Nr 4.

5.Wykaz usług zrealizowanych przez Wykonawcę w ostatnich 5 latach załącznik Nr 5.

6.Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie (oddzielnie dla każdego Wykonawcy), załączniki od 6/1 do 6/3

 

 

 

 

 

……………………………………………………..

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Marcin Wojciechowski 28-11-2012 20:27
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 28-11-2012
Ostatnia aktualizacja: Marcin Wojciechowski 30-11-2012 14:06